Ako se bude poštovala Odluka o autotaksi prevozu Beograd bi trebalo do kraja 2012. godine da dobije srebrna taksi vozila. Jedinstvena boja podelila je taksiste dok u gradskoj upravi napominju da se promena boje taksi vozila „neće dogoditi uskoro“, jer nije realno sada „terati“ taksiste na još jedan trošak.Da će sva taksi vozila biti srebrne boje govorilo se pre pet godina. Tada je i doneta Odluka o autotaksi prevozu koja je propisala i obavezu uvođenja jedinstvenih oznaka i tablica za taksi vozila.
Ako se bude poštovala Odluka o autotaksi prevozu Beograd bi trebalo do kraja 2012. godine da dobije srebrna taksi vozila.
Jedinstvena boja podelila je taksiste dok u gradskoj upravi napominju da se promena boje taksi vozila „neće dogoditi uskoro“, jer nije realno sada „terati“ taksiste na još jedan trošak.
Da će sva taksi vozila biti srebrne boje govorilo se pre pet godina. Tada je i doneta Odluka o autotaksi prevozu koja je propisala i obavezu uvođenja jedinstvenih oznaka i tablica za taksi vozila.
"Jedinstvena boja taksi vozila definisana je u Odluci o autotaksi prevozu u gradu, međutim, nije realno da se taksistima sada nameće nova obaveza i novi trošak. Ta promena se sigurno neće dogoditi uskoro", kaže Dejan Mali, član Gradskog veća zadužen za saobraćaj, i dodaje da se prilikom uvođenja jedinstvene boje neće tražiti od taksista da kupuju nove automobile, ali da će svi morati na farbanje.
Ovu ideju poslednji su pokrenuli članovi udruženja taksi prevoznika Beograda Sitab. Inicijativa ovog udruženja bila je da se u okviru izmena Zakona o prevozu u drumskom saobraćaju uvede i jedinstvena boja za sva taksi vozila što su mnoga udruženja dočekala sa negodovanjem.
Iako su odluku o uvođenju jedinstvene boje i krovne oznake pre pet godina praktično doneli sami, pošto su sva taksi udruženja imala predstavnike u radnom telu taksi autoprevoznika, među taksistima sada ne postoji jedinstven stav o ovoj novoj meri.
U „Beogradskom taksiju“ ističu da godinama među taksistima ne vlada jedinstvo i da bi prvo trebalo rešiti pitanje nelegalnih taksista.
"Ukoliko prvo ne napravimo filter divljih taksista, neće nam pomoći ni jedinstvena boja niti ista krovna oznaka koji su u osnovi opravdana ideja. Taksisti u suštini žele što veća prava za što manje obaveza. Na primer, hoće da budu deo javnog prevoza, ali neće GPS i da budu nadgledani 24 sata dnevno. Potrebno je uraditi i estetski pregled svih taksi vozila jer mnogi taksisti godinama voze, a da uopšte nemaju takav pregled. Ukoliko se to ne uradi i ne reši problem divljih taksista bojim se da će jedinstvena boja i krovna oznaka doprineti samo da se vizuelno izjednače taksi udruženja koja nemaju lopove sa onim taksistima koji kradu", objašnjava Zlatan Zlatković iz „Beogradskog taksija“.